Qualitat i Seguretat del Pacient

La Fundació Salut Empordà és una organització compromesa amb la salut i el benestar de les persones i de la comunitat, mitjançant l'atenció sanitària, l'atenció social, la docència, la recerca i la innovació.
Els objectius de la nostra política de qualitat són:
- Fomentar la millora contínua cap a l'excel·lència.
- Ètica professional: adequada als nous valors socials i professionals emergents.
- Garantir la confidencialitat i privacitat del pacient, mitjançant un sistema d'informació fiable, oportú i accessible.
- Potenciar la gestió del coneixement, per tal de disminuir la variabilitat de la pràctica clínica.
- Promoure la seguretat del pacient, potenciant les bones pràctiques basades en l'evidència científica, contribuint a la prevenció d'esdeveniments adversos associats amb l'atenció sanitària i fomentant una cultura de seguretat del pacient no punitiva.
- Treball en equip: vetllar per la satisfacció i desenvolupament de tots els treballadors afavorint la seva participació a les comissions clíniques i altres òrgans de participació.
Aquestes accions apleguen i unifiquen les polítiques demanades del Departament de Salut (Objectius CatSalut, Pla de Qualitat i Seguretat del Pacient de Catalunya 2023-2027 i l'Acreditació de Centres Sanitaris), integren els objectius institucionals de l'FSE, i configuren el Programa de Qualitat i Seguretat del Pacient de l'FSE amb accions.
El Pla de Qualitat i Seguretat del Pacient 2023 - 2026 està alineat amb els eixos del Pla Estratègic 2023 - 2026, es desenvolupa des de la línia estratègica 1 corresponent a la ciutadania, amb l'objectiu de garantir una atenció integral amb qualitat, seguretat i millora continua.
Premi als processos materno-infantils
