Qualitat i Seguretat del Pacient

La Fundació Salut Empordà és una organització compromesa amb la salut i el benestar de les persones i de la comunitat, mitjançant l'atenció sanitària, l'atenció social, la docència, la recerca i la innovació.

Els objectius de la nostra política de qualitat són:

  • Fomentar la millora contínua cap a l'excel·lència.
  • Ètica professional: adequada als nous valors socials i professionals emergents. 
  • Garantir la confidencialitat i privacitat del pacient, mitjançant un sistema d'informació fiable, oportú i accessible.
  • Potenciar la gestió del coneixement, per tal de disminuir la variabilitat de la pràctica clínica.
  • Promoure la seguretat del pacient, potenciant les bones pràctiques basades en l'evidència científica, contribuint a la prevenció d'esdeveniments adversos associats amb l'atenció sanitària i fomentant una cultura de seguretat del pacient no punitiva.
  • Treball en equip: vetllar per la satisfacció i desenvolupament de tots els treballadors afavorint la seva participació a les comissions clíniques i altres òrgans de participació.

Aquestes accions apleguen i unifiquen les polítiques demanades del Departament de Salut (Objectius CatSalut, Pla de Qualitat i Seguretat del Pacient de Catalunya 2023-2027 i l'Acreditació de Centres Sanitaris), integren els objectius institucionals de l'FSE, i configuren el Programa de Qualitat i Seguretat del Pacient de l'FSE amb accions.

El Pla de Qualitat i Seguretat del Pacient 2023 - 2026 està alineat amb els eixos del Pla Estratègic 2023 - 2026, es desenvolupa des de la línia estratègica 1 corresponent a la ciutadania, amb l'objectiu de garantir una atenció integral amb qualitat, seguretat i millora continua.

Premi als processos materno-infantils

Anar a l'inici